Документ № 158 від 04.07.2016 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

04.07.2016


УКРАЇНА
КУЗНЕЦОВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Проект Р І Ш Е Н Н Я (Р.Ляскун)

04.07.2016 №158
 
Про утворення комітету з допорогових закупівель виконавчого комітету Кузнецовської міської ради та затвердження Положення про комітет з допорогових закупівель виконавчого комітету Кузнецовської міської ради

З метою організації проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель виконавчим комітетом Кузнецовської міської ради відповідно до Порядку застосування системи електронних закупівель розпорядниками бюджетних коштів, установами, організаціями, затвердженого рішенням виконавчого комітету Кузнецовської міської ради від 03.03.2016 №30,  керуючись ст.ст. 40, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Утворити комітет з допорогових закупівель виконавчого комітету Кузнецовської міської ради, згідно з додатком 1.

2. Затвердити Положення про комітет з допорогових закупівель виконавчого комітету Кузнецовської міської ради, згідно з додатком 2.

3.  Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади В. Грушевського.

Міський голова                                                                              С. Анощенко

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

 04 липня 2016 року №158

Склад комітету з допорогових закупівель виконавчого комітету

Кузнецовської міської ради

Голова комітету з допорогових закупівель

Грушевський Володимир Валерійович - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Члени комітету з допорогових закупівель

Волох Вікторія Валеріївна - головний спеціаліст відділу економіки виконавчого комітету
Міцюк Віктор Васильович - керуючий справами виконавчого комітету
Лазарчук Тетяна Михайлівна - начальник юридичного відділу виконавчого комітету
Павельчук Ірина Олегівна - головний спеціаліст відділу економіки виконавчого комітету
Савченко Ірина Іванівна - начальник відділу комунальної власності виконавчого комітету
Савчук Петро Титович - начальник відділу господарського забезпечення виконавчого комітету
Шумра Альона Олексїївна - начальник відділу бухгалтерського обліку і звітності, головний бухгалтер виконавчого комітету
Юсин Олена Дмитрівна - головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності

Керуючий справами                                                                   В.Міцюк

 

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

04 липня 2016 року №158

ПОЛОЖЕННЯ

про комітет з допорогових закупівель

виконавчого комітету Кузнецовської міської ради 

  1. Загальні  положення

 

1.1. Це Положення розроблено відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності комітету з допорогових закупівель, а також його права, обов’язки та відповідальність.

1.2. Комітет з допорогових закупівель виконавчого комітету Кузнецовської міської ради (далі - комітет) – посадові особи виконавчого комітету міської ради, призначені відповідальними за організацію та проведення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону (допорогових закупівель).

1.3. Метою створення комітету є організація та проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.

1.4. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.

2. Порядок створення та організація діяльності комітету

         2.1.  До складу комітету входять не менше п’яти осіб.

2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати міської, районної, обласної ради.

Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця закупівлі.

         2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається виконавчим комітетом Кузнецовської міської ради.

2.4. Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

У разі відсутності голови комітету його обов’язки виконує заступник голови комітету (якщо призначено кількох заступників голови комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов’язки голови комітету на період своєї відсутності).

За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член комітету, визначений його головою.

         Рішення голови комітету щодо призначення заступника (заступників) голови та секретаря комітету, визначення функцій кожного члена комітету та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.

2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

Засідання комітету скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.

Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до членів комітету до початку засідання.

         2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.

У разі відмови члена комітету підписати протокол, про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.

2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель.

У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

  •  забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
  •  розгляд пропозицій по визначенню переможця закупівлі, дискваліфікації учасників та прийняття відповідних рішень;
  •  забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених нормативно-правовими актами;
  •  забезпечення оприлюднення інформації відповідно до вимог законодавства;
  •  здійснення інших дій, передбачених нормативно-правовими актами щодо проведення закупівель.

2.8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.

2.9. Члени комітету мають право:

  •  брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;
  •  аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;
  •  виносити питання на розгляд комітету;
  •  прийняти рішення з оформлення відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється відповідно до вимог законодавства;
  •  одержувати від структурних підрозділів інформацію, необхідну для проведення закупівель;
  •  вносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;
  •  ініціювати створення робочих груп з числа посадових осіб структурних підрозділів виконавчого комітету Кузнецовської міської ради з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;
  •  здійснювати інші дії, передбачені нормативно-правовими актами щодо проведення закупівель.

2.10. Члени комітету зобов’язані:

  •  брати участь у всіх його засіданнях особисто;
  •  забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
  •  дотримуватися норм законодавства у сфері закупівель та цього Положення;
  •  здійснювати інші дії, передбачені законодавством.

2.11. Голова комітету:

  •  організовує роботу комітету;
  •  приймає рішення щодо проведення засідань комітету;
  •  визначає дату і місце проведення засідань комітету;
  •  пропонує порядок денний засідань комітету;
  •  веде засідання комітету;
  •  вносить пропозиції щодо змін у складі комітету;
  •  здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

2.12. Секретар комітету забезпечує:

  •  ведення та оформлення протоколів засідань комітету;
  •  оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;
  •  за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;
  •  зберігання документів щодо здійснення закупівель;
  •  дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;
  •  виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

2.13. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету несуть відповідальність згідно із законами України.

Керучий справами                                                                     В Міцюк



Вкладення: