Документ № 157 від 04.07.2016 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

04.07.2016


УКРАЇНА
КУЗНЕЦОВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Проект Р І Ш Е Н Н Я (Р.Ляскун)

04.07.2016 №157
 
Про затвердження Порядку проведення допорогових закупівель у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради

З метою удосконалення процесу проведення допорогових закупівель для організації належного виконання функційвиконавчим комітетом Кузнецовської міської ради, враховуючи положення Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», Порядку застосування системи електронних закупівель розпорядниками бюджетних коштів, установами, організаціями, затвердженого рішенням виконавчого комітету Кузнецовської міської ради від 03.03.2016 №30 (зі змінами, внесеними рішенням виконавчого комітету Кузнецовської міської ради від 06.06.2016 №134), керуючись ст.40, ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.ст.8,9,12,13,35,36 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», виконавчий комітет Кузнецовської міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити Порядок  проведення допорогових закупівель у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради (додається).

2. Структурним підрозділам виконавчого комітету Кузнецовської міської ради при проведенні допорогових закупівель дотримуватись зазначеного Порядку.

3. Призначити координаторами проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель головного спеціаліста відділу економіки Павельчук І.О., головного спеціаліста відділу економіки Волох В.В., головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Юсин О.Д.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів В.Грушевського.

Міський голова                                                                           С.Анощенко  

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

04 липня 2016 року №157

 

ПОРЯДОК

проведення допорогових закупівель

у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради

 

1.Загальні положення

1. Порядок проведення допорогових закупівель у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради (далі – Порядок) розроблений відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та регулює відносини, що виникають при проведенні допорогових закупівель товарів, робіт та послуг через систему електронних закупівель виконавчим комітетом Кузнецовської міської ради.

2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, визначених Законом, та у таких значеннях:

авторизований електронний майданчик – авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка є частиною електронної системи закупівель та забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення процедур закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет;

відповідальний підрозділ – структурний підрозділ виконавчого комітету Кузнецовської міської ради, який є ініціатором проведення закупівлі;

допорогова закупівля  (далі – закупівля) – закупівля товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону;

електронний реверсивний аукціон – процедура визначення учасника з найменшою ціновою пропозицією, в ході якої учасники мають можливість для поетапного зменшення ціни своєї пропозиції;

користувач системи – будь-яка фізична або юридична особа, яка зареєструвалась в системі електронних закупівель;

координатор проведення допорогових закупівель через систему електронних закупівель – посадова особа (посадові особи), яка безпосередньо взаємодіє з системою електронних закупівель (далі – координатор);

замовник – виконавчий комітет Кузнецовської міської ради;

переможець – учасник, що пройшов етап кваліфікації та був визначений переможцем закупівлі;

пропозиція учасника – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником;

система електронних закупівель (далі - система) – програмний комплекс, розроблений для проведення закупівлі та призначений для відбору постачальників товарів, робіт та послуг шляхом проведення електронного реверсивного аукціону;

учасник – користувач системи, який подав в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником.

2.Сфера застосування Порядку

2.1. Цей Порядок застосовується для допорогових закупівель товарів, робіт та послуг, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень.

При потребі Порядок може застосовуватись до закупівлі товарів, послуг, робіт вартістю менше 50 тис.грн., але не менше, ніж 3 тисячі гривень.

2.2. Закупівля товарів, робіт та послуг здійснюється згідно з Додатком до річного плану закупівель.

3.Порядок здійснення закупівель

3.1. Координатор реєструється в системі відповідно до регламенту роботи електронного майданчика, обраного ним, та має право зареєструватися на декількох електронних майданчиках.

3.2. Відповідальний підрозділ готує заявку на проведення електронних закупівель на ім’я голови комітету з допорогових закупівель.

В заявці зазначаються назва предмету закупівлі, розмір бюджетного призначення за кошторисом, кількість товару, обсяги виконання робіт, надання послуг,  спосіб та місце поставки, кваліфікаційні вимоги до учасника та спосіб їх підтвердження, технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі та інша інформація. До заявки додається документація закупівлі (за наявності), а також проект договору або істотні умови для розміщення в системі електронних закупівель.

Відповідальний підрозділ може додатково зазначити інформацію про забезпечення пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань учасника перед замовником. Розмір забезпечення пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відс. від очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відс. – у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених документацією.

3.2. Заявка відповідального підрозділу, а також необхідні документи передаються координатору для оприлюднення в системі оголошення про проведення закупівлі.

3.3.В оголошенні про проведення закупівель обов’язково зазначається:

  • найменування замовника, код ЄДРПОУ, місцезнаходження;
  • предмет закупівлі відповідно до ДК класифікатора;
  • розмір бюджетного призначання за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі;
  • кількість товару та місце його поставки, виконання робіт, надання послуг та їх обсяги;
  • строки поставки, надання послуг, виконання робіт;
  • вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження;
  • технічні вимоги до товару, робіт, послуг та спосіб їх підтвердження;
  • дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо предмету закупівлі;
  • дата та час початку подання пропозицій;
  • дата та час закінчення подання пропозицій;
  • умови проведення електронного реверсивного аукціону (крок аукціону);
  • інша інформація, яку замовник вважає за необхідності включити.

         Технічні вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі зі способами їх підтвердження публікуються одночасно з оголошенням про проведення закупівель (за наявності). Зазначені вимоги не повинні носити дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції. У разі, якщо технічні вимоги обґрунтовано містять посилання на конкретну торговельну марку чи виробника, джерело походження товару, замовник може зазначати "або еквівалент".

         3.4.Одночасно з розміщенням оголошення про проведення закупівель координатор повинен оприлюднити в системі документацію закупівель (за наявності), проект договору або істотні умови.

3.5 При визначенні умов закупівлі координатор має визначити такі параметри закупівлі:

  • тривалість періоду уточнень, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі становить від 3 тисяч гривень до 50 тисяч гривень, та не менше 3-х робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень;
  • тривалість періоду подання пропозицій, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі становить від 3 тисяч гривень до 50 тисяч гривень та не менше 2-х робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень;
  • крок аукціону, який зазначається у гривнях і вираховується як відсоткове відношення до очікуваної вартості закупівлі, та має знаходитись у діапазоні від 0,5 відс. до 3 відс. від очікуваної вартості закупівлі;
  • нецінові критерії та їхню питому вагу, що сумарно не може перевищувати 30 відс., якщо замовник має намір застосовувати процедуру оцінки за критеріями іншими, ніж ціна.

Координатор розміщує інформацію про забезпечення пропозиції (за наявності).

         3.6. У разі, якщо протягом періоду уточнень надходять запитання, уточнення від користувачів щодо предмету закупівлі, координатор невідкладно, протягом одного робочого дня інформує про це відповідальний підрозділ.

Відповідальний підрозділ повинен надати роз’яснення на запит або підготувати зміни до оголошення (у разі потреби) протягом двох робочих днів з дня його отримання та передати координатору для розміщення в системі.

         3.7. Дата та час аукціону призначаються системою автоматично. Опрацювання всіх поданих пропозицій здійснюється на основі формування рейтингу позицій учасників за показником – ціна. Ця інформація автоматично оприлюднюється системою одразу після завершення електронного реверсивного аукціону.

3.8. Відповідальний підрозділ у строк, що становить не більше ніж три робочих дні з дня закінчення електронного реверсивного аукціону, аналізує визначену системою пропозицію з найнижчою ціною щодо відповідності кваліфікаційним критеріям учасника та технічним (якісним) характеристикам предмету закупівлі, зазначеним у період оголошення процедури закупівлі та подає на розгляд комітету з допорогових закупівель. Комітет з допорогових закупівель протягом двох робочих днів розглядає пропозиції по визначенню переможця або дискваліфікації учасника та приймає відповідне рішення, яке фіксується у протоколі засідання комітету.

         У разі дискваліфікації учасника, який запропонував найменшу ціну, координатор публікує в системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням протягом одного робочого дня з дня прийняття такого рішення.

У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, у такому ж порядку розглядається наступна пропозиція з найнижчою ціною, що визначена системою.

У разі, якщо після відхилення не залишилося жодних пропозицій, закупівля визнається такою, що не відбулася.

Якщо пропозиція учасника відповідає умовам закупівлі, комітет з допорогових закупівель визначає такого учасника переможцем. Пропозиції інших учасників у такому випадку не розглядаються.

Координатор публікує в системі скан-копію документа з рішенням про визначення учасника переможцем у день прийняття відповідного рішення.

3.9.  Інформація про визначення переможця передається відповідальному підрозділу для організації роботи з укладання договору про закупівлю.

Договір за результатами проведення закупівлі підписується між замовником та переможцем поза системою згідно з чинним законодавством не раніше, ніж через 2 робочих дні після оприлюднення рішення про визначення переможця закупівлі. Договір між замовником та переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, поданої переможцем в аукціоні.

Скан-копія підписаного договору передається координатору для розміщення в системі електронних закупівель протягом 2 робочих днів з дня його укладання.

3.10. Замовник зобов’язаний завершити закупівлю шляхом підписання договору або відміни закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.

         3.11.У випадку неукладення договору з вини переможця протягом визначеного строку, замовник проводить розгляд наступної пропозиції з найнижчою ціною, визначеною системою.

3.13. У випадках, якщо учасники не подали жодних пропозицій, рішення щодо проведення повторної закупівлі або проведення закупівлі поза системою електронних закупівель приймає комітет з допорогових закупівель за поданням відповідального підрозділу.

3.14. Договори щодо постачання товарів, надання послуг, виконання робіт із суб’єктами підприємницької діяльності, які зареєстровані або здійснюють діяльність на території тимчасово окупованих територій Донецької, Луганської областей, АР Крим укладатись не будуть.

3.15. У випадку виникнення нагальної потреби у придбанні товарів, послуг, виконанні робіт у зв’язку із непередбачуваними обставинами, рішення щодо проведення закупівлі без застосування системи електронних закупівель приймається міським головою за поданням відповідального підрозділу.

Керуючий справами                                                                               В.Міцюк

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення виконавчого комітету Кузнецовської міської ради

«Про затвердження Порядку проведення допорогових закупівель у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради»

 

Проблема, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання

Проект рішення виконавчого комітету Кузнецовської міської ради "Про затвердження Порядку проведення допорогових закупівель у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради» розроблений відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», Порядку застосування системи електронних закупівель розпорядниками бюджетних коштів, установами, організаціями, затвердженого рішенням виконавчого комітету Кузнецовської міської ради від 03.03.2016 №30 (зі змінами, внесеними рішенням виконавчого комітету Кузнецовської міської ради від 06.06.2016 №134) та зметою удосконалення процесу проведення допорогових закупівель для організації належного виконання функцій виконавчим комітетом Кузнецовської міської ради та, як наслідок  забезпечення максимальної ефективності використання та економії бюджетних коштів, підвищення рівня прозорості, відкритості та попередження корупції у сфері публічних закупівель.

Зазначеним рішенням пропонується затвердити Порядок проведення допорогових закупівель у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради з використанням системи електронних закупівель, який передбачає чіткий алгоритм дій при проведенні закупівель, визначення координаторів та їх функції, порядок взаємодії між структурними підрозділами та координаторами закупівлі, що сприятиме прискоренню процесу закупівлі та економії часу, підвищенню якості товарів, робіт, послуг внаслідок якісного оформлення документації торгів, зокрема вимог до предмету закупівлі, кваліфікаційних вимог до учасника, що у свою чергу призведе до більш економічного та ефективного витрачання бюджетних коштів.

Цілі регулювання

Цілями даного рішення є удосконалення процесу проведення допорогових закупівель товарів, робіт та послуг через систему електронних закупівель у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради, наслідком чого стануть максимальна економія та ефективність у використанні бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі товарів, робіт та послуг за кошти міського бюджету, прискорення процесу закупівлі та економія часу, підвищення якості предмету закупівлі.

Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей

Альтерна-тива Переваги Недоліки
Залишення усього без змін -            немає -            відсутність чіткого алгоритму дій при проведенні допорогових закупівель через систему електронних закупівель, як наслідок недостатня ефективність та економія використання бюджетних коштів, нераціональне використання робочого часу, гальмування процесу проведення закупівлі.
Обраний спосіб регулю-вання -           наявність чіткого алгоритму дій при проведенні допорогових закупівель через систему електронних закупівель, механізму взаємодії між структурними підрозділами, визначення координаторів закупівель, як наслідок економія бюджетних коштів, прискорення процесу закупівлі та економія часу, підвищення якості товарів, робіт, послуг внаслідок якісного оформлення документації торгів, зокрема вимог до предмету закупівлі, кваліфікаційних вимог до учасника. -          немає

Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми

Основним механізмом досягнення мети є прийняття запропонованого нормативного акту. При підготовці проекту враховано практичний досвід проведення закупівель через систему електронних закупівель іншими замовниками.

Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Проектом рішення передбачено наявність чіткого алгоритму дій при проведенні допорогових закупівель через систему електронних закупівель, механізму взаємодії між структурними підрозділами, визначення координаторів закупівель, порядку взаємодії між структурними підрозділами та координаторами закупівлі, що сприяє досягненню визначеної мети, тобто забезпеченню ефективності використання та економії бюджетних коштів,  прискоренню процесу закупівлі, економії часу, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі товарів, робіт та послуг за кошти міського бюджету.

Очікуваний результат від прийняття регуляторного акту. Аналіз вигод та витрат

Вигоди Витрати
Сфера інтересів місцевої влади

Зниження ймовірності виникнення корупціогенних факторів.

Підвищення рівня об’єктивності й неупередженості замовника в оцінці пропозицій суб’єктів господарювання, фізичних осіб (які зареєструвались на електронному майданчику).

Економія бюджетних коштів.

Економія часу.

Додаткових витрат прийняття даного акту не потребує.
Сфера інтересів суб’єктів господарювання

Захист інтересів суб’єктів господарювання, (які зареєструвались на електронному майданчику) забезпечується шляхом запровадження ефективного та прозорого порядку відбору учасників із використанням електронного реверсивного аукціону.

Розширення добросовісної конкуренції

Витрати суб’єктів господарювання, які зареєстровані на електронному майданчику як постачальники (надавачі послуг) складають:

1) реєстрація на електронному майданчику – безкоштовно);

2) реєстрація однієї пропозиції на участь в закупівлі до 35 000грн.-безкоштовно;

3) реєстрація однієї пропозиції на участь в закупівлі35 000грні вище – 175 грн.;

4) публікація оголошення – безкоштовно.

Сфера інтересів громадян

Реалізація прав участі громадян в пілотному проектівпровадження процедури електронних закупівель товарів

Відкритість та прозорість закупівель товарів, робіт та послуг за кошти міського бюджету

Витрати фізичних осіб, які зареєстровані на електронному майданчику як постачальники (надавачі послуг) складають:

1) реєстрація на електронному майданчику – безкоштовно);

2) реєстрація однієї пропозиції на участь в закупівлі до 35 000грн.-безкоштовно;

3) реєстрація однієї пропозиції на участь в закупівлі35 000грні вище – 175 грн.;

4) публікація оголошення – безкоштовно.

Строк дії регуляторного акту

Строк дії пропонується не обмежувати в часі.

Показники результативності регуляторного акту

Відстеження результативності зазначеного регуляторного акта передбачається проводити за наступними критеріями: кількість проведених допорогових закупівель через систему електронних закупівель, вартісні показники закупівель, економія та ефективність застосування системи електронних закупівель.

Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту

Базове відстеження результативності зазначеного рішення здійснюється через шість місяців з дня набрання ним чинності.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься через один рік починаючи з дня закінчення заходів з базового відстеження результативності цього акта.

Періодичне відстеження результативності зазначеного регуляторного акта здійснюватиметься раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

При здійсненні відстежень результативності будуть використовуватися кількісні, вартісні та якісні показники проведених закупівель.

У разі виявлення шляхом аналізу показників дії цього акта неврегульованих та проблемних питань, до нього будуть внесені відповідні зміни.

 

Т.в.о. начальника відділу економіки                                      Р.Ляскун



Вкладення: