Документ № 25 від 20.03.2018 р. Чинний

  Пов’язані документи

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

22.03.2018


УКРАЇНА
ВАРАСЬКА МІСЬКА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

20.03.2018 №25
 
Про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Вараської міської ради за 2017 рік

Заслухавши звіт про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Вараської міської ради за 2017 рік, на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян», розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за неналежну організацію роботи зі зверненнями громадян, відповідно до пп.1 п. б ч.1 статті 38, ч.2 статті 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Інформацію про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Вараської міської ради за 2017 рік взяти до відома (додається).

2. Керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ, організацій міста незалежно від форм власності:

2.1. Ретельно проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян 2017 рік, дати принципову оцінку кожному факту допущеного порушення щодо розгляду звернень громадян.

2.2. Попередити посадових та службових осіб про персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни, неналежне вирішення, в межах своїх повноважень, питань, порушених у зверненнях громадян, особливо у повторних та зверненнях до органів влади вищого рівня.

3. У виконавчому комітеті Вараської міської ради:

3.1. На „Днях контролю” при заступниках міського голови заслухати звіт про роботу зі зверненнями громадян начальника управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Вараської міської ради (жовтень 2018 року), начальника управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради (листопад 2018 року).

3.2. Забезпечити роботу постійно діючої „гарячої” телефонної лінії при виконавчому комітеті, електронної адреси довіри, веб–сайту, громадської приймальні.

3.3. Забезпечити роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

3.4. Затвердити графік роботи прямого телефонного зв’язку з населенням міста на І півріччя 2018 року (додаток 1).

3.5. Затвердити графік особистого прийому громадян керівництвом Вараської міської ради та її виконавчого комітету на І півріччя 2018 року (додаток 2).

4. Головному спеціалістові зі звернень громадян відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету:

4.1. Посилити контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян.

4.2. Готувати щоквартальні, піврічні, річні аналітичні інформації щодо стану роботи зі зверненнями громадян.

5. Відділу програмно-комп’ютерного забезпечення забезпечити оприлюднення даного рішення.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Б.Бірука.

Тзп міського голови                                         І. Шумра



Вкладення: