Документ № 3 від 11.01.2016 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

Історія відсутня


УКРАЇНА
КУЗНЕЦОВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Проект Р І Ш Е Н Н Я

11.01.2016 м.Кузнецовськ №3
 
Про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за 2015 рік

 

Заслухавши звіт про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за 2015 рік, на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян», розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за неналежну організацію роботи зі зверненнями громадян, відповідно до пп.1 п. б ч.1 статті 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

               В И Р І Ш И В :

         1. Інформацію про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за  2015 рік взяти до відома (додається).

         2. Керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ, організацій міста, незалежно від форм власності:

         2.1. Ретельно проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік, дати принципову оцінку кожному факту допущеного порушення щодо розгляду звернень громадян.

         2.2. Попередити посадових та службових осіб про персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни, неналежне вирішення, в межах своїх повноважень, питань, порушених у зверненнях громадян, особливо у повторних та зверненнях до органів влади вищого рівня.

         3. У виконавчому комітеті Кузнецовської міської раді:

         3.1. На „Днях контролю” при заступниках міського голови заслухати звіт про роботу зі зверненнями громадян начальника управління освіти виконавчого комітету Кузнецовської міської ради (квітень 2016 року), начальника відділу культури виконавчого комітету Кузнецовської міської ради (червень 2016 року).

         3.2. Забезпечити роботу постійно діючої цілодобової „гарячої”  телефонної лінії при виконавчому комітеті, електронної адреси довіри, веб–сайту, громадської приймальні.

         3.3. Забезпечити роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

3.4. Затвердити графік роботи прямого телефонного зв’язку з населенням міста на І півріччя 2016 року (додаток 1).

3.5. Затвердити графік особистого прийому громадян керівництвом Кузнецовської міської ради та її виконавчого комітету на І півріччя 2016 року (додаток 2).

4. Головному спеціалістові зі звернень громадян відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету:

         4.1. Здійснювати вивчення стану виконання Закону України «Про звернення громадян» (додаток 3).

         4.2. Посилити контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян.

         4.3. Готувати щоквартальні, піврічні, річні аналітичні інформації щодо стану роботи зі зверненнями громадян.

         4.4. Щомісячно готувати матеріали на засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради.

         5. Відділу з гуманітарних питань та внутрішньої політики забезпечити оприлюднення  даного рішення.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на  керуючого справами виконавчого комітету Кузнецовської міської ради   В. Міцюка.

Міський голова                                        С. Анощенко