Документ № 161 від 07.07.2016 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

08.07.2016


УКРАЇНА
КУЗНЕЦОВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Проект Р І Ш Е Н Н Я (Р.Коцюбайло)

07.07.2016 №161
 
Про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за І півріччя 2016 року

Заслухавши звіт про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за І півріччя 2016 року, на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян», розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за неналежну організацію роботи зі зверненнями громадян, відповідно до пп.1 п. б ч.1 статті 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

 1. Інформацію про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за І півріччя 2016 року взяти до відома (додається).

  2. Керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ, організацій міста незалежно від форм власності:

 2.1. Ретельно проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2016 року, дати принципову оцінку кожному факту допущеного порушення щодо розгляду звернень громадян.

 2.2. Попередити посадових та службових осіб про персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни, неналежне вирішення, в межах своїх повноважень, питань, порушених у зверненнях громадян, особливо у повторних та зверненнях до органів влади вищого рівня.

 3. У виконавчому комітеті Кузнецовської міської раді:

 3.1. На „Днях контролю” при заступниках міського голови заслухати звіт про роботу зі зверненнями громадян начальника управління освіти виконавчого комітету Кузнецовської міської ради (жовтень 2016 року), начальника відділу культури виконавчого комітету Кузнецовської міської ради (листопад 2016 року).

 3.2. Забезпечити роботу постійно діючої „гарячої”  телефонної лінії при виконавчому комітеті, електронної адреси довіри, веб–сайту, громадської приймальні.

 3.3. Забезпечити роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

3.4. Затвердити графік роботи прямого телефонного зв’язку з населенням міста на ІІ півріччя 2016 року (додаток 1).

3.5. Затвердити графік особистого прийому громадян керівництвом Кузнецовської міської ради та її виконавчого комітету на ІІ півріччя 2016 року (додаток 2).

4. Головному спеціалістові зі звернень громадян відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету:

 4.1. Посилити контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян.

 4.2. Готувати щоквартальні, піврічні, річні аналітичні інформації щодо стану роботи зі зверненнями громадян.

 5. Відділу з гуманітарних питань та внутрішньої політики забезпечити оприлюднення  даного рішення.

6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на  керуючого справами виконавчого комітету Кузнецовської міської ради   В. Міцюка.

 

Міський голова                                        С. Анощенко

 

Інформація про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за І півріччя 2016 року

               З метою виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», забезпечення конституційного права громадян на звернення, посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за неналежну організацію роботи зі зверненнями громадян в усіх відділах, управліннях, структурних підрозділах виконавчого комітету, комунальних підприємствах міста   вживаються організаційні заходи щодо системної роботи зі зверненнями громадян, надання допомоги тим, хто звертається до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. 

            За звітний період проведено 5 засідань  постійно діючої комісії  з розгляду звернень громадян.

Зокрема у відділі «Центр надання адміністративних послуг» надають консультації спеціалісти відділу комунальної власності, відділу економіки, відділу містобудування та архітектури, відділу у справах сім’ї та молоді, служби у справах дітей, головний спеціаліст з обліку житла, головний спеціаліст, землевпорядник апарату управління ради та виконавчого комітету.

Продовжує роботу постійно діюча „гаряча” телефонна лінія при виконавчому комітеті, затверджена розпорядженням міського голови від 14.05.2010 №100р.

 На «Гарячу лінію міського голови» за звітний період надійшло 3 звернення  з питання комунального господарства.  На звернення оперативно відреаговано, питання вирішено згідно з чинним законодавством.

У виконавчому комітеті працює WEB-сайт, «Телефон довіри», електронна адреса довіри. На електронну адресу надійшло 13 звернень від громадян, а саме, з питань соціального захисту та питань комунального господарства. На «телефон довіри» надійшло 4 звернення. На усі звернення надано відповіді згідно чинного законодавства.

            На офіційному веб-сайті  міської ради та її виконавчого комітету створено і діє розділ «Доступ до публічної інформації». За І півріччя 2016 року зареєстровано 69 запитів на отримання публічної інформації.   На усі звернення надано відповіді згідно з чинним законодавством.

            На веб-сайті Кузнецовської міської ради  та виконавчого комітету запроваджено розділ «Петиції». Петиції – це індивідуальні або колективні звернення, за допомогою яких громадяни ініціюють  розгляд та вирішення важливих і значимих для міста питань.

            За  І півріччя 2016 року мешканцями міста надіслано 36 петицій. З них:

-         6 – знаходяться в роботі;

-         19 – в стадії розгляду;

-         2 – розглянуто та вирішено позитивно;

-         3 - відбраковано;

-         6 – ті, що не набрали 100 голосів.

За січень - червень 2016 року до виконавчого комітету надійшло 869 звернень, з них: 668 письмових, 149 – на особистому прийомі. За аналогічний період 2015 року:  808 звернень, з них - 722 письмових, 86 – на особистому прийомі міського голови. Звернень, у яких йшлося про недоліки роботи  органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, не надходило.

Серед усіх звернень, що надходять до виконавчого комітету  найбільш питому вагу складають звернення  з питань комунального господарства - 15% звернень, питання житлової політики - 28% звернень, земельних відносин - 21% звернень.

З усіх звернень:

- вирішено позитивно – 282 ;

- відмовлено - 14;

- надано роз’яснення –  518;

- надіслано за належністю – 8 ;

- повернуто заявникові – 0;

- перебуває в стані розгляду – 47.

Протягом минулого року до органів влади вищого рівня звернулося 52 громадянина,    в т. ч. до:

-       Обласної державної адміністрації – 20 звернень;

-       Апарату ВРУ – 30 звернень;

-       Адміністрації Президента України – 2 звернення.

На урядову гарячу лінію мешканці міста Кузнецовськ в основному звертаються за консультаційною допомогою щодо питань соціального характеру.

До Рівненської ОДА найбільше звернень надходить щодо надання матеріальної допомоги та щодо питань житлової політики. Також зверталися учасники АТО щодо поліпшення житлових умов та виділення земельних ділянок.

Особлива увага звертається на повторні і колективні звернення. За І півріччя 2016 року  надійшло 40 колективних і 8 повторних звернень. Більшість колективних звернень стосується питань житлово-комунального господарства, а саме: невідповідність температурного режиму, встановлення лавок та урн, ремонту покрівлі та  облаштування місць  для паркування автомобілів біля житлових будинків, облаштування пандусів, дитячих майданчиків. Основна кількість повторних звернень стосується земельних відносин та підприємницької діяльності.

Значна увага приділяється особистому прийому  громадян міста. За  І півріччя 2016 року міським головою було прийнято 149 громадян. Здебільшого звернення стосуються питань забезпечення житлом, працевлаштування, земельних відносин. Окрім того,  міський голова проводить прийом на вимогу громадян в день звернення.

             Головним спеціалістом зі звернень громадян постійно готуються щоквартальні, піврічні, річні аналітичні інформації.

        

Начальник відділу “Центр надання адміністративних послуг”                                              Р. Коцюбайло

 

Додаток 1

 до рішення виконавчого комітету

  від 07.07.2016 року № 161

 

Г Р А Ф І К

роботи „прямого” телефонного зв’язку з населенням міста у

виконавчому комітеті міської ради на ІІ півріччя 2016 року

На запитання громадян міста відповідатимуть:

28 липня               Грушевський Володимир    Валерійович - заступник міського голови   (за номером телефону: 2-10-08,з 15-ї до 17-ї год.);

15 серпня            Анощенко Сергій Іванович -   міський голова   (за номером телефону: 2-18-18, з 15-ї до 17-ї год.);

13 вересня           Зубрецька Ніна Олексіївна - заступник міського голови   (за номером телефону: 2-14-46,з 15-ї до 17-ї год.);

11 жовтня               Міцюк Віктор Васильович -керуючий справами виконавчого комітету  (за номером телефону: 2-20-42,з 15-ї до 17-ї год.);

14 листопада      Шумра Ірина Вікторівна - секретар Кузнецовської міської ради  (за номером телефону: 2-12-45,з 15-ї до 17-ї год.);

 Керуючий справами                                                           В. Міцюк

Додаток 2

 до рішення виконавчого комітету

 від 07.07.2016 року № 161

Графік особистого прийому громадян

керівництвом Кузнецовської міської ради та її виконавчого комітету

на ІІ півріччя 2016 року

 

Анощенко Сергій Іванович - міський голова  остання середа місяця з 14.00 год.           

Грушевський Володимир Валерійович-   заступник міського голови щосереди  з 15.00 до 17.00 год.

Зубрецька Ніна Олексіївна -  заступник міського голови щочетверга з 15.00 до 17.00 год.

Міцюк Віктор Васильович - керуючий справами щопонеділка з 15.00. до 17.00 год.

Шумра Ірина Вікторівна - секретар Кузнецовської міської ради щовівторка з 15.00 до 17.00 год.

Керуючий справами                                                           В. Міцюк



Вкладення: