Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
27.02.2012 | м.Кузнецовськ | №25 |
Про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за 2011 рік |
Заслухавши звіт про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за 2011 рік, відповідно до пп.1 п.”б” ч.1 статті 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, указів Президента України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за належну організацію роботи зі зверненнями громадян, виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Інформацію про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за 2011 рік взяти до відома (додається).
Довідку про стан справ направити керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету, установ, підприємств, організацій міста.
2. Керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ, організацій міста, незалежно від форм власності:
- ретельно проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік, дати принципову оцінку кожному факту допущеного порушення щодо розгляду звернень громадян;
- попередити посадових та службових осіб про персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни, неналежне вирішення, в межах своїх повноважень, питань, порушених у зверненнях громадян, особливо у повторних та зверненнях до органів влади вищого рівня;
- забезпечити прийом громадян з особистих питань не рідше двох разів на місяць.
3. У виконавчому комітеті:
- на „днях контролю” при заступниках міського голови заслухати звіт про роботу зі зверненнями громадян начальника відділу культури В.Обруснік (березень), директора міського центру соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді С.Пашко (травень);
- продовжити роботу постійно діючої цілодобової „гарячої” телефонної лінії при виконавчому комітеті, електронної адреси довіри, WEB–сайту, громадської приймальні;
- на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 8 липня 2010 року № 294 „Про запровадження в облдержадміністрації прямого телефонного зв’язку з населенням області” затвердити графік роботи прямого телефонного зв’язку з населенням міста на І півріччя 2012 року (додаток 1) та довести до відома громадян інформацію про запровадження в облдержадміністрації та виконавчому комітеті прямого телефонного зв’язку;
- продовжити роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
4. Головному спеціалістові зі звернень громадян виконавчого комітету:
- здійснювати вивчення стану виконання Закону України „Про звернення громадян” (додаток 2);
- посилити контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян;
- готувати щоквартальні, піврічні, річні аналітичні інформації щодо стану роботи зі зверненнями громадян;
- щомісячно готувати матеріали на засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради;
- щотижнево звітувати на оперативних нарадах при міському голові та надавати письмовий щомісячний аналіз з питань дотримання вимог законодавства про звернення громадян;
- забезпечити систематичне висвітлення у засобах масової інформації та розміщення на WEB-сайті матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Н.Гузій.
Міський голова С.Анощенко