Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
24.02.2015 | м.Кузнецовськ | №28 |
Про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за 2014 рік |
Заслухавши звіт про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за 2014 рік, відповідно до пп.1 п. б ч.1 статті 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, указів Президента України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за неналежну організацію роботи зі зверненнями громадян, виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Інформацію про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за 2014 рік взяти до відома (додається).
2. Керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ, організацій міста, незалежно від форм власності:
2.1. Ретельно проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік, дати принципову оцінку кожному факту допущеного порушення щодо розгляду звернень громадян.
2.2. Попередити посадових та службових осіб про персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни, неналежне вирішення, в межах своїх повноважень, питань, порушених у зверненнях громадян, особливо у повторних та зверненнях до органів влади вищого рівня.
3. У виконавчому комітеті Кузнецовської міської раді:
3.1. На „Днях контролю” при заступниках міського голови заслухати звіт про роботу зі зверненнями громадян начальника відділу містобудування та архітектури (квітень 2015 року), начальника відділу комунальної власності (травень 2015 року).
3.2. Забезпечити роботу постійно діючої цілодобової „гарячої” телефонної лінії при виконавчому комітеті, електронної адреси довіри, веб–сайту, громадської приймальні.
3.3. Забезпечити роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
3.4. Затвердити графік роботи прямого телефонного зв’язку з населенням міста на І півріччя 2015 року (додаток 1), та довести до відома громадян інформацію про запровадження у виконавчому комітеті прямого телефонного зв’язку.
3.5. Затвердити графік особистого прийому громадян керівництвом Кузнецовської міської ради та її виконавчого комітету на І півріччя 2015 року (додаток 2).
4. Головному спеціалістові зі звернень громадян виконавчого комітету:
4.1. Здійснювати вивчення стану виконання Закону України «Про звернення громадян» (додаток 3).
4.2. Посилити контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян.
4.3. Готувати щоквартальні, піврічні, річні аналітичні інформації щодо стану роботи зі зверненнями громадян.
4.4. Щомісячно готувати матеріали на засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради.
4.5. Забезпечити систематичне висвітлення у засобах масової інформації та розміщення на WEB-сайті матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян.
5. Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.
В.о. міського голови І. Куц