Друкувати


УКРАЇНА
КУЗНЕЦОВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Сьоме скликання

Дванадцята сесія

РІШЕННЯ

20.12.2016 №475
 
Про внесення змін до рішення міської ради від 29.03.2013 № 781 «Про Регламент виконавчого комітету Кузнецовської міської ради»

З метою приведення Регламенту виконавчого комітету Кузнецовської міської ради у відповідність до статей 3, 4, 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації» в частині гарантії забезпечення права на доступ до публічної інформації та рішень міської ради від 15.06.2016 №265 „Про затвердження Положення про відділ реєстрації виконавчого комітету міської ради”, від 20.11.2014 №1748 „Про затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Кузнецовської міської ради”, керуючись ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кузнецовська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до рішення Кузнецовської міської ради від 29 березня 2013 року №781 „Про Регламент виконавчого комітету Кузнецовської міської ради”, а саме:

1.1. Розділ 3 „Порядок проведення засідань виконкому підготовки та прийняття рішень” доповнити пунктом 3.25. такого змісту:

„3.25. Засідання виконавчого комітету транслюється он-лайн на офіційному веб-сайті Кузнецовської міської ради (окрім випадків, передбачених пунктом 3.14. даного Регламенту).”.

1.2. В розділі 5 „Організація роботи зі службовими документами, порядок їх проходження і виконання” пункти 5.3. та 5.4. викласти в новій редакції:

„5.3. Кореспонденція, яка надійшла у виконавчий комітет міської ради від юридичних осіб, вищих органів влади реєструється в організаційно-контрольному відділі; звернення громадян, заяви та документи, необхідні для надання адміністративної послуги, реєструються відділом „Центр надання адміністративних послуг”; документи, що стосуються реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєструються відділом реєстрації.

Реєстрація та контроль виконання документів проводиться відповідними спеціалістами відділів.”

„5.4. Попередній розгляд вхідних документів адресованих керівництву міської ради та її виконавчого комітету, а також таких, в яких   не зазначено конкретну посадову особу або структурний підрозділ як адресат, здійснюється організаційно-контрольним відділом та після реєстрації подається на розгляд міського голови.”

2. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.

Міський голова                                                  С.Анощенко