РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
міського голови
11.01.2013 | №2-р |
Про облік, зберігання і використання печаток і штампів в апараті міської ради та виконавчого комітету |
З метою забезпечення обліку, зберігання і використання печаток та штампів в апараті міської ради та виконавчого комітету, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 1998 року № 1893 „Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію” із внесеними змінами, керуючись статтею 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”:
1. Призначити відповідальними за:
1.1. Облік печаток і штампів з повним найменуванням установи – Шкіндер Р.П. - начальника організаційно-контрольного відділу виконавчого комітету.
2. Зберігання і використання:
2.1. Гербової печатки міської ради „Україна Кузнецовська міська рада Рівненської області”- Анощенко С.І. – міського голову.
2.2 Гербової печатки виконавчого комітету „Україна. Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради Рівненської області.”, печатки „Канцелярія”, штампів „Контроль”, „Копія”, „З оригіналом згідно” – Шкіндер Р.П. - начальника організаційно-контрольного відділу виконавчого комітету.
2.3. Штампів: „Виконавчий комітет міської ради Рівненської області”, кутового „Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради Рівненської області”, „Для службового користування” – Хондоку О.С. – спеціаліста 1 категорії організаційно-контрольного відділу.
2.4. Штампа для вхідних документів – Тарєєву О.В. – спеціаліста 1 категорії організаційно-контрольного відділу.
2.5. Печатки: „Відділ кадрів та з питань нагород”, „Режимно-таємний відділ”, „Для пакетів”, „Виконавчий комітет Кузнецовської міської ради народних депутатів Рівненської області” (мала гербова), штампів: „Таємно” та вхідної документації – Симонюка П.П. – начальника відділу з питань кадрової та режимно-таємної роботи.
2.6. Печатки „Архівний відділ”, штампів „Згідно з оригіналом”, „Копія”, „Прийнято, закінчено”, „Фонд №” – Федорчук О.Д. – начальника архівного відділу виконавчого комітету.
2.7. Печатки „Головний архітектор міста”, штампа „Погоджено головний архітектор” – Терехову Т.В. - начальника відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету.
2.8. Гербової печатки „Державний реєстратор” із зазначенням прізвища, імені та по батькові, штампів „Бланк свідоцтва замінено на свідоцтво”, „Державну реєстрацію юридичної особи проведено””, „Державну реєстрацію змін до установчих документів проведено”, „Державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця проведено”, „Державну реєстрацію припинення юридичної особи проведено”, „Державну реєстрацію змін до установчих документів скасовано”, „Державну реєстрацію припинення юридичної особи відмінено”, „Державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відмінено” – Сергійчук В.В. – державного реєстратора виконавчого комітету.
2.9. Гербової печатки „Державний реєстратор” із зазначенням прізвища, імені та по батькові – Коцюбайло Р.І. - державного адміністратора виконавчого комітету.
2.11. Печатки „Відділ у справах сім’ї та молоді” – Кузла Я.В. – начальника відділу у справах сім’ї та молоді виконавчого комітету.
2.12. Печатки „Комітет по фізичній культурі і спорту” – Шкабуру А.А. – голову комітету по фізичній культурі і спорту виконавчого комітету.
2.13. Печатки „Служба у справах дітей” – Ільїну А.В. – начальника служби у справах дітей виконавчого комітету.
2.14.Штампа вхідної документації – Павлюк І.О. – головного спеціаліста зі звернень громадян.
2.15. Печатки „Відділ ведення Державного реєстру виборців” – Данілко О.М. – начальника відділу ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету.
2.16. Штампів „Відділ бухгалтерського обліку та звітності”, „Взято на облік в УДК м.Кузнецовськ”, „Виплачено”, „Одержано” – Сарницького С.А. – начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету.
3. Посадовим особам міської ради та виконавчого комітету, визначеним у пункті 2 цього розпорядження забезпечити облік, зберігання та використання печаток і штампів відповідно до вимог чинного законодавства України, нормативно-правових актів та Інструкції з діловодства в апараті міської ради та виконавчого комітету.
4. Створити комісію щодо перевірки наявності, зберігання та використання печаток і штампів у міській раді та виконавчому комітеті та затвердити її склад згідно з додатком.
5. Комісії щорічно в січні поточного року здійснювати перевірку наявності, зберігання та використання печаток і штампів у міській раді та виконавчому комітеті, про що складається відповідний акт.
6. Облік, використання, зберігання печаток і штампів у самостійних структурних підрозділах виконавчого комітету забезпечується їх керівниками.
7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника міського голови В.Ковальчука.
Міський голова С.Анощенко
Додаток
до розпорядження міського голови
11 січня 2013 року № 2-р
С К Л А Д
комісії щодо перевірки наявності, зберігання та використання
печаток і штампів у міській раді та виконавчому комітеті
Ковальчук - перший заступник міського голови,
Василь Іванович голова комісії
Шкіндер - начальник організаційно-контрольного
Раїса Петрівна відділу виконавчого комітету, секретар
комісії
Члени комісії:
Савчук - начальник відділу господарського
Петро Титович забезпечення виконавчого комітету
Симонюк - начальник відділу з питань кадрової
Павло Павлович та режимно-таємної роботи виконавчого
комітету
Шумра - заступник начальника юридичного
Ірина Вікторівна відділу виконавчого комітету
Юсин - головний спеціаліст відділу бухгалтер-
Олена Дмитрівна ського обліку та звітності виконавчого
комітету
Міський голова С.Анощенко