Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
25.01.2011 | м.Кузнецовськ | №1 |
Про роботу зі зверненнями грома- дян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за 2010 рік |
Заслухавши інформацію про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за 2010 рік, відповідно до пп.1 п.”б” ч.1 статті 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, указів Президента України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за належну організацію роботи зі зверненнями громадян, виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Інформацію про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за 2010 рік взяти до відома (додається).
Довідку про стан справ направити керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету, установ, підприємств, організацій міста.
2. Керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ, організацій міста, незалежно від форм власності:
- проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян, вжити невідкладних заходів для усунення наявних недоліків у роботі зі зверненнями громадян;
- звернути увагу на недопустимість порушення термінів розгляду звернень громадян;
- затвердити графіки та продовжити вдосконалення організації особистого прийому громадян.
3. У виконавчому комітеті:
- на „днях контролю” при заступниках міського голови заслухати звіти про роботу зі зверненнями громадян керівників комунального підприємства (березень); міського центру електрозв’язку № 3 Рівненської філії ВАТ „Укртелеком” (травень);
- продовжити роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, прямого телефонного зв’язку з населенням міста, „гарячої” телефонної лінії при виконавчому комітеті, електронної адреси довіри, WEB–сайту, громадської приймальні;
- забезпечити оперативне реагування на звернення, які надходять на урядову „гарячу” лінію.
4. Головному спеціалістові зі звернень громадян виконавчого комітету:
- здійснювати вивчення стану виконання Закону України „Про звернення громадян” (додаток);
- готувати щоквартальні, піврічні, річні аналітичні інформації щодо стану роботи зі зверненнями громадян;
- щомісячно готувати матеріали на засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради;
- забезпечити систематичне висвітлення у засобах масової інформації та розміщення на WEB-сайті матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Н.Гузій.
Міський голова С.Анощенко