Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу
31 сесія VIII скликання
РІШЕННЯ
10.03.2023 | м.Вараш | №1855-РР-VIII |
Про внесення змін до структури виконавчих органів Вараської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління № 1100-СХ-01, затвердженої рішенням Вараської міської ради від 20.08.2021 № 594 |
З метою вдосконалення роботи виконавчих органів Вараської міської ради, відповідно до статті 235 Кодексу законів про працю України, на виконання рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 01.02.2023 по справі № 460/13395/21, рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 21.02.2023 по справі № 460/13397/21, рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 18.07.2022 та постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 08.02.2023 по справі № 460/13399/21, постанови Рівненського апеляційного суду від 16.02.2023 по справі № 565/1006/21, враховуючи службовий лист департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради від 20.02.2023 № 4340-СЛ-161-23, керуючись статтями 26, 42, 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в України», Вараська міська рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Внести зміни до структури виконавчих органів Вараської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління № 1100-СХ-01, затвердженої рішенням Вараської міської ради від 20.08.2021 № 594, зі змінами, а саме:
1.1. Ввести відділ господарського забезпечення виконавчого комітету Вараської міської ради з наступною посадою:
- завідувач господарством – 1.
1.2. Пункт 3 «Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва» розділу «Самостійні відділи та управління виконавчого комітету» викласти в такій редакції:
«3. Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва»
- директор департаменту – 1;
- головний спеціаліст – юрист – 1;
- головний спеціаліст – 1.
відділ житлово-комунального господарства
- заступник директора департаменту, начальник відділу – 1;
- головний спеціаліст – 3.
відділ комунального майна
- начальник відділу – 1;
- головний спеціаліст – 3.
відділ будівництва
- начальник відділу – 1;
- заступник начальника відділу – 1;
- головний спеціаліст – 4.
відділ договірних відносин
- начальник відділу – 1;
- головний спеціаліст – 2.
відділ бухгалтерського обліку та звітності
- начальник відділу – 1;
- заступник начальника відділу – 1;
- головний спеціаліст – 2.
обслуговуючий персонал
- прибиральник службових приміщень – 0,5;
- водій автотранспортних засобів – 1.».
2. Відповідальним підрозділам виконавчих органів Вараської міської ради підготувати та подати на затвердження міського голови зміни до штатного розпису.
3. Кадровим службам виконавчих органів Вараської міської ради вжити організаційних заходів у зв’язку з внесенням змін до структури виконавчих органів Вараської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління № 1100-СХ-01, затвердженої рішенням Вараської міської ради від 20.08.2021 № 594, зі змінами.
4. Координацію робіт по виконанню даного рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, згідно розподілу функціональних обов’язків.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Олександра МЕНЗУЛА.
Міський голова Олександр МЕНЗУЛ