Документ № 1855-РР-VIII від 10.03.2023 р. Чинний


ВАРАСЬКА МІСЬКА РАДА

31 сесія VIII скликання

РІШЕННЯ

10.03.2023 м.Вараш №1855-РР-VIII
 
Про внесення змін до структури виконавчих органів Вараської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління № 1100-СХ-01, затвердженої рішенням Вараської міської ради від 20.08.2021 № 594

З метою вдосконалення роботи виконавчих органів Вараської міської ради, відповідно до статті 235 Кодексу законів про працю України, на виконання рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 01.02.2023 по справі № 460/13395/21, рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 21.02.2023 по справі № 460/13397/21, рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 18.07.2022 та постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 08.02.2023 по справі № 460/13399/21, постанови Рівненського апеляційного суду від 16.02.2023 по справі № 565/1006/21, враховуючи службовий лист департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради від 20.02.2023 № 4340-СЛ-161-23, керуючись статтями 26, 42, 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в України», Вараська міська рада

В И Р І Ш И Л А :

1. Внести зміни до структури виконавчих органів Вараської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління № 1100-СХ-01, затвердженої рішенням Вараської міської ради від 20.08.2021 № 594, зі змінами, а саме:

1.1. Ввести відділ господарського забезпечення виконавчого комітету Вараської міської ради з наступною посадою:

- завідувач господарством – 1.

1.2. Пункт 3 «Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва» розділу «Самостійні відділи та управління виконавчого комітету» викласти в такій редакції:

«3. Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва»

- директор департаменту – 1;

- головний спеціаліст – юрист – 1;

- головний спеціаліст – 1.

відділ житлово-комунального господарства

- заступник директора департаменту, начальник відділу – 1;

- головний спеціаліст – 3.

відділ комунального майна

- начальник відділу – 1;

- головний спеціаліст – 3.

відділ будівництва

- начальник відділу – 1;

- заступник начальника відділу – 1;

- головний спеціаліст – 4.

відділ договірних відносин

- начальник відділу – 1;

- головний спеціаліст – 2.

відділ бухгалтерського обліку та звітності

- начальник відділу – 1;

- заступник начальника відділу – 1;

- головний спеціаліст – 2.

обслуговуючий персонал

- прибиральник службових приміщень – 0,5;

- водій автотранспортних засобів – 1.».

2. Відповідальним підрозділам виконавчих органів Вараської міської ради підготувати та подати на затвердження міського голови зміни до штатного розпису.

3. Кадровим службам виконавчих органів Вараської міської ради вжити організаційних заходів у зв’язку з внесенням змін до структури виконавчих органів Вараської міської ради, загальної чисельності працівників апарату управління № 1100-СХ-01, затвердженої рішенням Вараської міської ради від 20.08.2021 № 594, зі змінами.

4. Координацію робіт по виконанню даного рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, згідно розподілу функціональних обов’язків.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Олександра МЕНЗУЛА.

Міський голова                                                           Олександр МЕНЗУЛ

 

 



Вкладення: