Друкувати


УКРАЇНА
КУЗНЕЦОВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

27.07.2015 м.Кузнецовськ №168
 
Про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за І півріччя 2015 року

Заслухавши звіт про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за І півріччя 2015 року, відповідно до пп.1 п. б ч.1 статті 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, указів Президента України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та посилення персональної відповідальності посадових і службових осіб за неналежну організацію роботи зі зверненнями громадян, виконавчий комітет міської ради

               В И Р І Ш И В :

         1. Інформацію про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради за І півріччя 2015  року взяти до відома (додається).

         2. Керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ, організацій міста, незалежно від форм власності:

         2.1. Ретельно проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2015 року, дати принципову оцінку кожному факту допущеного порушення щодо розгляду звернень громадян.

         2.2. Попередити посадових та службових осіб про персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни, неналежне вирішення, в межах своїх повноважень, питань, порушених у зверненнях громадян, особливо у повторних та зверненнях до органів влади вищого рівня.

         3. У виконавчому комітеті Кузнецовської міської раді:

         3.1. На „Днях контролю” при заступниках міського голови заслухати звіт про роботу зі зверненнями громадян начальника служби у справах дітей виконавчого комітету Кузнецовської міської ради  (жовтень 2015 року), головного спеціаліста з обліку житла  апарату управління ради та виконавчого комітету (листопад 2015 року).

         3.2. Забезпечити роботу постійно діючої цілодобової „гарячої”  телефонної лінії при виконавчому комітеті, електронної адреси довіри, веб–сайту, громадської приймальні.

         3.3. Забезпечити роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

3.4. Затвердити графік роботи прямого телефонного зв’язку з населенням міста на ІІ півріччя 2015 року (додаток 1), та довести до відома громадян інформацію про запровадження у виконавчому комітеті прямого телефонного зв’язку.

3.5. Затвердити графік особистого прийому громадян керівництвом Кузнецовської міської ради та її виконавчого комітету на ІI півріччя 2015 року (додаток 2).

         4. Начальнику відділу «ЦНАП», адміністратору виконавчого комітету:

         4.1. Посилити контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян.

         4.2. Готувати щоквартальні, піврічні, річні аналітичні інформації щодо стану роботи зі зверненнями громадян.

         4.3. Щомісячно готувати матеріали на засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконавчому комітеті Кузнецовської міської ради.

         4.4. Забезпечити систематичне висвітлення у засобах масової інформації та розміщення на WEB-сайті  Кузнецовської міської ради та виконавчого комітету матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян.

5. Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.

В.о. міського голови                                                   І. Куц